Web Analytics

Klachten

Voor klachten en vragen kunt u altijd terecht bij ons. Wij doen ons uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Om een klacht aan ons kenbaar te maken kunt u het beste onze contact formulier gebruiken. U kunt ons ook contacteren per telefoon, email of post (zie "Over ons" pagina). Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wat mag u van ons verwachten als u een klacht indient?

Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld. We streven ernaar om binnen één werkdag na ontvangst van uw klacht contact met u op te nemen. Mocht dat niet lukken dan zullen we contact met u opnemen uiteindeljik binnen drie werkdagen.

In het behandelingstraject zullen wij zo goed mogelijk proberen te zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is.

Laatst bekeken